MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


6 Ocak 2013 Pazar

EKİN 'NİN MÜZİKLİ KURABİYELERİ ...

notalı ,bateri davul kurabiyeler 


Canan Hanım kurabiye siparişi vermek için aradığında nasıl bir heyecan kapladı içimi anlatamam . Başladı Ekin 'ni anlatmaya ... 10 yaşında , bateri çalıyor , elinden bagetleri hiç düşmüyor  derken benim heyacan yerini kafamda dönen resimlere bıraktı. Düşünüp, taşınmanın ve son derece eğlenceli bir çalışmanın ardından iişte bunlar çıktı ortaya .Veee Ekin 'de beğenince değmeyin benim keyfime =)

müzik temelı kurabiyeler 
notalı doğumgünü kurabiyeleri 

4 yorum:

  1. canımmm harika olmuş bunlar nekadar güzel kurabiyeler yapmıssın ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. huhuuuu canım oralardamısın ?herşey yolundamı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım maalesef bloga bakamıyorum bı turlu oglusum rahatsızlandı bır haftadır atesı dusmuyor .. bı yandan tel arızalandı bılgısayar sapıttı derken hıc bıseye bakamadım . ama senın yorumlarını gorunce cok mutlu oldum =)

      Sil

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..